Reg. č. CZ.1.07/1.3.00/51.0036 – Mentoring a individuální rozvoj pedagogických pracovníků ve využívání digitálních dotykových zařízení ve výuce
Termín: 1. 9. 2014 - 30. 8. 2015
Projekt se zaměřil na systematické vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti využívání digitálních dotykových zařízení ve výuce. Školy, zapojené do projektu, zároveň zakoupily digitální dotyková zařízení, která budou sloužit jak k prvotnímu ovládnutí technologie z uživatelského hlediska, tak i k jejímu následnému začlenění do vyučování.
Cíle projektu
Cílem projektu bylo zprostředkovat cílové skupině pedagogů individuální zkušenost s moderními pedagogickými a didaktickými postupy a metodami a skrze tuto osobní zkušenost je motivovat k začlenění shodných metod přímo do své vlastní výuky.
Cílová skupina
Do projektu se zapojilo 12 pedagogickýchpracovníků ZŠ.
Obsah projektu a podrobnosti realizace
Cíle projektu byly naplňovány prostřednictvím následujících aktivit:
- vzdělávání ředitelů škol
- prezenční semináře zaměřené na problematiku zadávání veřejných zakázek, postup implementace dotykových zařízení do školního prostředí a řízení změny a evaluaci současného stavu využívání ICT ve škole
- časová dotace: 5 výukových hodin pro každou školu
- plánovaný termín realizace: říjen 2014
- mentoring a podpora pedagogických pracovníků školy
- přímá podpora pedagogů v podobě individuálního mentoringu formou osobních konzultací, on-line poradenství a formou shadowingu s metodickou podporou mentora
- časová dotace: po domluvě dle potřeb školy a pedagogů
- plánovaný termín realizace: po domluvě dle potřeb pedagogů, duben – červen 2015
- místo konání: v prostorách partnerských škol
- vzdělávání pedagogů
- semináře a workshopy cílené na zhodnocení současného stavu v oblasti využívání ICT technologií, prezentaci možností dotykových zařízení a jejich přímé implementace do školní výuky ve vybraných oborových didaktikách se zaměřením na metodu SOLE – samoorganizujícího výukového prostředí, projektové učení, metodu převrácené třídy a výuky kombinované s e-learningem
- e-learningové video-lekce shrnující klíčové body vzdělávání a odkazující na další zdroje informací
- časová dotace: 5 bloků seminářů v rozsahu 4 hodin, v odpoledních hodinách, po skončení výuky
- plánované termíny realizace: 1. blok seminářů (listopad/prosinec 2014); 2. blok seminářů (leden/únor 2015); 3. – 5. blok seminářů (březen - květen 2015)
- místo konání: v prostorách partnerských škol
- evaluace
- zmapování aktuálních potřeb jednotlivých škol a současného stavu využívání ICT ve výuce, formulace vzdělávacích cílů, zhodnocení naplnění stanovených cílů a navržení další strategie vzdělávání a pedagogické práce po ukončení projektu
- plánovaný termín realizace: říjen 2014 (v rámci vzdělávání ředitelů)
- místo konání: v dojezdové dostupnosti minimálně tří zapojených partnerských škol
Metody a formy práce
vzdělávací semináře, sebezkušenostní workshopy, diskusní a komunitní kruhy, zpětná vazba, osobní konzultace, individuální mentoring, stínování, on-line poradenství, e-learning formou masově otevřených on-line kurzů, vrstevnické hodnocení, skupinové sdílení, výukové metody: SOLE, projektová výuka, převrácená třída a výuka kombinovaná s e-learningem.
RYCHLÝ KONTAKT |
---|
ZŠ a MŠ Na Pěšině |
![]() |
Telefon ZŠ: +420 412 544 271 MŠ Na Pěšině:+420 775 861 916 MŠ Rudolfova: +420 775 861 917 E-mail: zsbynov@seznam.cz |
AKTUALITY |
---|
Závěr školního roku 2023/2024 |
Pondělí 24. 6.: žáci 1. stupně mají Sportovní den, Úterý 25. 6.: žáci 2. stupně mají Sportovní den, Středa 26. 6.: žáci 1. i 2. stupně mají 4 vyučovací hodiny (vybírání učebnic, třídnické práce), Čtvrtek 27. 6.: žáci 1. i 2. stupně mají 4 vyučovací hodiny (vydávání učebnic, třídnické práce), Pátek 28. 6.: žáci 1. i 2. stupně mají 1 vyučovací hodinu (rozdávání vysvědčení, zhodnocení školního roku). Výuka ve volitelných předmětech je ukončena k 14. 6. 26. a 27. 6.: jídelna vydává obědy do 13:00, 28. 6.: jídelna vydává obědy do 12:00. |
Online výukové materiály |
Fotografie tříd 2018/2019, 2020/2021 |