logotyp
Login

Reg. č. CZ.1.07/1.3.00/51.0036 – Mentoring a individuální rozvoj pedagogických pracovníků ve využívání digitálních dotykových zařízení ve výuce

Termín: 1. 9. 2014 - 30. 8. 2015

Projekt se zaměřil na systematické vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti využívání digitálních dotykových zařízení ve výuce. Školy, zapojené do projektu, zároveň zakoupily digitální dotyková zařízení, která budou sloužit jak k prvotnímu ovládnutí technologie z uživatelského hlediska, tak i k jejímu následnému začlenění do vyučování.

Cíle projektu
Cílem projektu bylo zprostředkovat cílové skupině pedagogů individuální zkušenost s moderními pedagogickými a didaktickými postupy a metodami a skrze tuto osobní zkušenost je motivovat k začlenění shodných metod přímo do své vlastní výuky.

Cílová skupina
Do projektu se zapojilo 12 pedagogickýchpracovníků ZŠ.

Obsah projektu a podrobnosti realizace 
Cíle projektu byly naplňovány prostřednictvím následujících aktivit:

  • vzdělávání ředitelů škol
    • prezenční semináře zaměřené na problematiku zadávání veřejných zakázek, postup implementace dotykových zařízení do školního prostředí a řízení změny a evaluaci současného stavu využívání ICT ve škole
    • časová dotace: 5 výukových hodin pro každou školu
    • plánovaný termín realizace: říjen 2014
  • mentoring a podpora pedagogických pracovníků školy
    • přímá podpora pedagogů v podobě individuálního mentoringu formou osobních konzultací, on-line poradenství a formou shadowingu s metodickou podporou mentora
    • časová dotace: po domluvě dle potřeb školy a pedagogů
    • plánovaný termín realizace: po domluvě dle potřeb pedagogů, duben – červen 2015
    • místo konání: v prostorách partnerských škol
  • vzdělávání pedagogů
    • semináře a workshopy cílené na zhodnocení současného stavu v oblasti využívání ICT technologií, prezentaci možností dotykových zařízení a jejich přímé implementace do školní výuky ve vybraných oborových didaktikách se zaměřením na metodu SOLE – samoorganizujícího výukového prostředí, projektové učení, metodu převrácené třídy a výuky kombinované s e-learningem
    • e-learningové video-lekce shrnující klíčové body vzdělávání a odkazující na další zdroje informací
    • časová dotace: 5 bloků seminářů v rozsahu 4 hodin, v odpoledních hodinách, po skončení výuky
    • plánované termíny realizace: 1. blok seminářů (listopad/prosinec 2014); 2. blok seminářů (leden/únor 2015); 3. – 5. blok seminářů (březen - květen 2015)
    • místo konání: v prostorách partnerských škol
  • evaluace
    • zmapování aktuálních potřeb jednotlivých škol a současného stavu využívání ICT ve výuce, formulace vzdělávacích cílů, zhodnocení naplnění stanovených cílů a navržení další strategie vzdělávání a pedagogické práce po ukončení projektu
    • plánovaný termín realizace: říjen 2014 (v rámci vzdělávání ředitelů)
    • místo konání: v dojezdové dostupnosti minimálně tří zapojených partnerských škol

Metody a formy práce
vzdělávací semináře, sebezkušenostní workshopy, diskusní a komunitní kruhy, zpětná vazba, osobní konzultace, individuální mentoring, stínování, on-line poradenství, e-learning formou masově otevřených on-line kurzů, vrstevnické hodnocení, skupinové sdílení, výukové metody: SOLE, projektová výuka, převrácená třída a výuka kombinovaná s e-learningem.

Zpět na hlavní výpis

AKTUALITY

Ředitelské volno v úterý 14. 12.

Podle § 24 odst. 2 zákona č.561/2004 Sb. vyhlásil ředitel školy na úterý 14. 12. 2021 z organizačních důvodů (přerušení dodávky elektrické energie) volný den (ředitelské volno).

Testování žáků na onemocnění covid-19

Podle mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví proběhne ve škole ve dnech 22. a 29. listopadu 2021 preventivní testování žáků na onemocnění covid-19 a dále od 6. prosince 2021 vždy v první vyučovací den v týdnu až do odvolání.

Informace pro rodiče – opatření MZd s účinností od 25. 10. 2021:

Ministerstvo zdravotnictví vydalo „Metodický pokyn hlavní hygieničky k nařizování karantény a izolace v souvislosti s onemocněním covid-19“, s účinností od 25. 10. 2021. Nově se zkracuje doba pro ukončení izolace ze 14 dnů na 7 dní, a to za předpokladu negativního výsledku RT-PCR testu provedeného v rozmezí 5. až 7. dne od posledního kontaktu s pozitivně testovanou osobou a absence klinických příznaků onemocnění covid-19.

V souladu s Mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví o nošení ochranných prostředků dýchacích cest platí s účinností od 1. 11. 2021 nadále platí, že žáci při vzdělávání, kteří sedí v lavici nebo jsou jinak usazeni, nemusí nosit ochranný prostředek. Ve společných prostorech je povinnost nosit ochranný prostředek stanovený v daném opatření.

Základní informace k začátku školního roku 2021/2022

Základní informace k začátku školního roku 2021/2022 včetně informací k hygienickým pravidlům a preventivnímu screeningovému testování najdete v hlavním bloku aktualit.

Letní výukový kemp

Ve dnech 16. 8. 2021 – 20. 8. 2021 proběhne ve škole letní výukový kemp. Další informace naleznete v hlavním bloku aktualit.

Informace pro rodiče žáků ZŠ a dětí MŠ – režim návratu ze zahraničí

MŠMT informovalo, že dne 8. 7. 2021 bylo vydáno ochranné opatření MZd k omezení překročení státní hranice České republiky, s účinností od 9. 7. 2021. Toto ochranné opatření upravuje také pravidla pro návrat dětí nebo žáků ze zahraničí. Informace naleznete v hlavním bloku aktualit.

Informace k provozu ZŠ od 8. 6. 2021

Podle mimořádného opatření MZd k používání ochranných prostředků dýchacích cest s účinností od 8. 6. 2021 se oproti současnosti mění následující:

Žáci nemusí během výuky mít nasazen ochranný prostředek dýchacích cest (respirátor ani roušku), a to při vzdělávání po dobu, kdy sedí v lavici nebo jsou jinak usazeni; při ostatních aktivitách ve škole (např. režim o přestávkách, při příchodu a odchodu ze třídy) zůstává stejný režim jako doposud.
Pedagogičtí pracovníci nemusí během výuky mít nasazen ochranný prostředek dýchacích cest (respirátor ani roušku), a to při poskytování vzdělávání obecně. Při ostatních aktivitách ve škole zůstává stejný režim jako doposud.

Informace k provozu ZŠ od 24. 5. 2021

Podle informací MŠMT se od 24. 5. 2021 oproti současnosti mění následující:
• Je umožněna osobní přítomnost všech žáků bez rotací, pro všechny žáky tedy začíná běžná prezenční výuka podle rozvrhu.
• Podmínkou osobní účasti žáků na vzdělávání je preventivní antigenní testování jedenkrát týdně.
• Hygienická pravidla zůstávají stejná jako doposud, zejména povinnost nošení ochrany dýchacích cest.

ZÁPIS K PŘEDŠKOLNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŠKOLNÍ ROK 2021/2022

Zápis do MŠ proběhne v termínu od 3. 5. do 14. 5. 2021. Informace najdete v sekci Mateřské školy nebo Zápisy do škol.

Informace k zápisu do 1. ročníku ZŠ pro školní rok 2021/2022

Zápisy se uskuteční v termínu od 1. 4. 2021 do 30. 4. 2021, a to bez přítomnosti dětí.

Nabízíme Vám využít k zápisu na naši školu ZŠ Na Pěšině následující možnosti:

Online vyplnění žádosti - odkaz v hlavních aktualitách.

Elektronicky vyplněnou žádost o přijetí k základnímu vzdělávání musí zákonný zástupce vytisknout, musí být potvrzena PODPISY OBOU RODIČŮ (i v případě, že spolu rodiče nežijí) a doručit škole, a to následujícími možnými způsoby:

1) datovou schránkou
2) emailem s digitálně ověřeným podpisem
3) poštou (doporučené psaní) na adresu: ZŠ a MŠ Děčín IX p. o., Na Pěšině 330, Děčín IX, 405 05
4) osobně v kanceláři budovy ZŠ Na Pěšině 330: v termínu od 12. 4. 2021 do 30. 4. 2021, v době od 8:00 do 13:00, kdybyste se potřebovali domluvit na jiném čase nebo termínu, volejte prosím p. tajemnici V. Morongovou (412 544 271, 775 861 912). V případě, že by se někdo do školy výjimečně nedozvonil, je možné dát potřebné dokumenty do schránky u hlavního vchodu ZŠ. Vyzvednutí formulářů je také možné v kanceláři školy.

K žádosti o přijetí je nutno doložit:
- rodný list dítěte (kopie, sken)
- v případě žádosti o odklad: doporučení školského poradenského zařízení (PPP, SPC) a doporučení odborného lékaře (pediatra) nebo klinického psychologa

Sdělení ŠJ

Předpokládáme, že po Jarních prázdninách bude školní jídelna v provozu. Od 8. 3. 2021 mají žáci obědy opět přihlášené. Žádáme rodiče žáků, kteří obědy nechtějí, aby si je odhlásili. Žáci, kteří se vzdělávají distančním způsobem, si budou moci nadále stravu odebrat výdejním okénkem do vlastních jídlonosičů. Jídelna vydává obědy do 13:00.
O případných změnách spojených s vládními nařízeními budeme informovat.

Ošetřovné

Škola již nevystavuje potvrzení o ošetřovném. Veškeré informace naleznete na portálu ČSSZ - Aktuální informace k ošetřovnému.

Vzdělávání distančním způsobem

Informace k provozu ZŠ ve školním roce 2020/2021 vzhledem ke covid-19

Informace k provozu ZŠ ve školním roce 2020/2021 vzhledem ke covid-19 naleznete v přiloženém materiálu

Rozdělení dětí do 1. tříd pro školní rok 2020/2021

Oznámení rozhodnutí o přijetí dětí k předškolnímu vzdělávání pro školní rok 2020/2021

Online výukové materiály

Fotografie tříd 2018/2019

Prohlášení o přístupnosti webových stránek
Domů Zš a Mš Na Pěšině
.28. 9. - 2. 10. 2015

Pondělí Státní svátek - Nevaří se

Úterý Zelňačka
Rybí prsty - děti, smaž.rybí filé - dospělí, brambory, yofresh, obloha
Zelený čaj

Středa Kroupová polévka
I Milánské špagety, strouhaný sýr, džus
II Kynutý koláč se švestkami a mákem, kakao

Čtvrtek Vločková polévka
Kuřecí maso po čínsku, rýže
Džus, ovoce

Pátek Gulášová polévka
I Hrachová kaše, párek, okurka
II Zeleninové lečo, chleba
Ovocný čaj

Created by © 2015 -2020 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek webdesign